این تردمیل ساخت کشور چین می باشد. این تردمیل قدرت موتوری به اندازه 3.25 اسب بخار دارد و قادر است تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کند.شیب در این تردمیل به صورت برقی قابل تنظیم می باشد و تا 15درجه میتوان آن را تغییر داد. این تردمیل تسمه ای به ابعاد عرض 48 و طول 137 سانتی متر دارد. وزن این دستگاه 85 کیلوگرم است و ابعاد آن طول 129 و عرض 78 و طول 174 سانتی متر می باشد.

شیب و سرعت این تردمیل از طریق دکمه های این تردمیل نیز قابلیت تنظیم دارند. محدوده سرعت این تردمیل تا 18 کیلومتر است. این تردمیل خانگی دارای 12 برنامه آماده و از پیش تعیین شده می باشد. مانیتور ال سی دی 7 اینچی این تردمیل میزان سرعت، شیب، کالری مصرفی، مسافت طی شده، مدت زمان را می تواند به نمایش دربیاورد.

این دستگاه دارای چرخ جابه جایی، ضربه گیر Spring و Rubber، کلید توقف اضطراری، قابلیت تاشوندگی می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال به بلوتوث و Aux دارد. در صورت لزوم این تردمیل می تواند به صورت خودکار خود را روغن کاری کند و این کار به صورت نیمه اتوماتیک برای ارتقای عمر دستگاه انجام می شود. این تردمیل دارای محل نگه تبلت و بطری آب نیز می باشد. این تردمیل ساخت کشور چین بوده و 18 ماه نیز گارانتی دارد.